Wednesday 3 August 2011

. bila tahap kebosanan melanda

Assalamualaikum

aku nak update jugak blog buruk nie walaupun dah sepatutnya masa nie aku lelapkan mata comel aku nie *aku perasan seorang diri . . eh , korang tak perasan ? tak perasan ? sampai hati . . alaaa . . tengok betul-betul at blog aku nie . . tengok ! :xDD

yeah ! aku dah edit blog aku nie . . blog buruk menjadi makin buruk . . hahaha . . bijak kan ? aku tak kreatif macam korang . . tangan aku nie memang tangan batu , keras . . sebab tu apa yang aku buat memang tak jadi . . hehehe . . :)


nota kaki : happy anniversary encik redzuan . . setahun tiga bulan kita sudah bersama . . terima kasih abang sebab sudi terima diri nie . . 


0 ciuman diterima:

Post a Comment

Jemputan Terhormat

Copyright©Segala Coretan Ini Milik Si Gadis Comot Yang Bernama Cik Qiqi