Sunday 7 August 2011

. cerita benar

Assalamualaikum

tadi kan at sekolah ada satu program khas . . aku pun rajinkan pergi untuk ke dewan . . bila aku masuk , dewan dah penuh . . so , terpaksa aku duduk at belakang sekali . . masa tu okay aje laa . . ada yang silat sikit . . masa tu memang lawak habis . . sekejap serius , sekejap gelak . . :)

then , bila masa hampir ke penghujung , motivator tu ceritakan satu kisah benar tentang hidup dia . . daripada seorang budak yang amat miskin menjadi orang yang berjaya . . sumpah sedih cerita tu . . dengan cerita adiknya yang buta huruf . . ramai giler students yang mengalirkan airmata . . termasuk aku . . :'(

tadi semasa program tu berlangsung , handphone aku vibrate . . menandakan ada mesej . . bila nak balik sekolah tadi , aku baca mesej tu . . encik redzuan yang hantar . . seriously , aku menangis . . aku ingatkan aku kuat tapi tak . . :'(

mesej yang aku terima daripada encik redzuan
awak . . jaga diri , jaga kesihatan . . hajat saya time raya nanti dah terkubur . . saya still sayangkan awak . . sorry . . mungkin 'H' telah buat hati awak berubah . . awak seorang yang cute , so , awak pasti akan dikejar lelaki lain . . i'm sorry . . banyak yang ingin yang nak kongsi dengan awak tapi tak kesampaian . . 
nota kaki : thanks encik redzuan . . mungkin awak masih belum kenal saya . . saya tak ada apa-apa perasaan terhadap 'H' . . ternyata sia-sia usaha saya selama nie untuk awak percaya pada saya . . pergilaa . . semoga awak bahagia . . saya lepaskan awak dengan hati yang ikhlas . . .

0 ciuman diterima:

Post a Comment

Jemputan Terhormat

Copyright©Segala Coretan Ini Milik Si Gadis Comot Yang Bernama Cik Qiqi