Thursday 4 August 2011

. jika aku ada jam kunci masa

Assalamualaikum

Ya ALLAH . . lamanya masa nie berlalu . . aku dah bosan dah at sekolah nie . . tak tahu nak buat apa . . hari nie aku langsung tak minat untuk belajar . . tak tahu kenapa . . maybe sebab otak masih blur . . ye laa . . demam masih belum sembuh sepenuhnya . . nak belajar memang aku tak ada mood . . hurm . . :'(

sekarang masa ict . . so , aku online guna laptop aku dalam lab . . sempat laa jugak aku rajin jari-jemari kaku aku untuk meng-update blog nie . . orang lain busy dengan kerja kursus , facebook but aku busy dengan blog . . yeah ! hehehe . . so , kalau aku ada jam kunci masa , akan aku cepatkan masa . . biar berpuasa hanya 3jam dalam sehari . . HAHAHA ! :xDD

0 ciuman diterima:

Post a Comment

Jemputan Terhormat

Copyright©Segala Coretan Ini Milik Si Gadis Comot Yang Bernama Cik Qiqi