Saturday 9 July 2011

. akibat apa nie ?

Assalamualaikum

akibat apa laa mata aku malam nie . . tetiba aje tak mengantuk malam nie . . segar semacam . . pelik aku nie . . orang lain dah tidur tapi aku masih menghadap laptop nie . . online facebook and update blog . . alahai . . wahai mataku . . cepatlaa mengantuk . . aku dah larat nak menghadap laptop nie lagi . . kalau aku try untuk lelapkan mata aku , memang tak menjadi laa . . 

so , jalan terbaik yang aku try gunakan ialah baca novel . . pun tak menjadi jugak . . makin tak mengantuk jadinya . . sekarang dah pukul 2.20pagi , jari-jemari aku masih lincah menaip . . huhuhu . . kalau masa nie aku tak tidur lagi , entah pukul berapa aku bangun pagi esok . . dah sah-sah aku bangun lambat . . 

sekarang bercakap dengan zaki , mata aku belum bagi isyarat mengantuk . . geram ! geram ! geram ! mengantuk laa cepat . . badan dah letih dah nie . . mata nie selalu buat degil taw ! time aku nak tidur lewat , cepatlaa pulak mengantuk . . bila aku nak tidur awal , pukul 3pagi masih belum ada tanda-tanda mengantuk . . aku smackdown jugak mata nie kang !

0 ciuman diterima:

Post a Comment

Jemputan Terhormat

Copyright©Segala Coretan Ini Milik Si Gadis Comot Yang Bernama Cik Qiqi