Wednesday 20 July 2011

. majlis bacaan yassin

Assalamualaikum

huwaarrggghhhhhhh ! letih laa . . rasa nak tercabut tulang-tulang aku nie . . hari nie ada majlis bacaan yassin at rumah mak saudara aku . . so , aku nie pergi laa sana . . bukan nak baca yassin tapi tolong menyibuk . . hohoho . . tak laa . . aku just tolong apa-apa yang patut . . :xD

tapi semalam aku tidur lewat . . sekitar pukul 2pagi , baru aku lelapkan mata aku . . syok sangat tengok movie HKLBR yang entah ke berapa kali . . so , sekarang aku nak rehat sekejap . . letih sangat . . nasib baik hari nie cuti sebab hari keputeraan sultan terengganu . . hehehe . . okay . . esok sekolah . . homework fizik and add math masih belum siap . . OMG !

2 comments:

Jemputan Terhormat

Copyright©Segala Coretan Ini Milik Si Gadis Comot Yang Bernama Cik Qiqi