Sunday 24 July 2011

. tak puas hati ke ?

Assalamualaikum

winkwink - nak tahu tak ? hot story untuk hari nie . . hot sangat ke ? urgh ! mungkin laa tersangat hot . . just hot suam-suam . . hahaha . . ada ke hot suam-suam ? merosakkan bahasa aje kan aku nie ? :D

macam nie , tadi at sekolah ada perhimpunan . . so , semua student nie beratur laa at tapak perhimpunan tu . . bila semua student beratur , pengawas akan berdiri at belakang untuk awasi students . . students nie pulak jenis tak makan saman . . kalau pengawas marah bila buat salah , student nie buat muka tak bersalah *termasuk aku . .

tapi hari nie cikgu tak bagi students duduk . . dari pukul 7.40pagi sampai pukul 8.40pagi , students kena berdiri . . dah laa hari panas giler . . so , sekitar pukul 8.15pagi , aku pun duduk bersila sorang-sorang sebab pinggang dah sakit . . then , pengawas form6 datang at aku and suruh aku berdiri . . = ="

bila aku berdiri , aku nampak seorang pengawas form4 yang hanya tahu bagi arahan at kawan-kawan dia aje . . kekadang dia pun join sekali untuk melepak dan berborak . . hati aku panas jangan cakap laa . . muka dah bagai udang kena bakar . . then , bila dia datang at aku , aku pun sound dia . . aku cakap at dia yang dia pengawas yang tak berkuasa . . :xDD

then , masa rehat sekitar pukul 11.00pagi , dia datang at kelas aku . . dia nak face-to-face dengan aku . . hohoho . . memang tahap lawak laa . . muka dia hot giler . . tahan perasaan marah . .

pengawas : eh , kau kata apa tadi at aku hah ?                                                                        
aku : owh . . aku cakap yang kau nie pengawas tak berkuasa . . apasal ? tak puas hati ke ?
pengawas : kenapa kau cakap aku macam tu ?                                                                          
aku : sebab kau memang bukan pengawas yang tak berkuasa . . kalau nak tahu salah kau , tolong cari sendiri . . hahahahaha                                                                                            
pengawas : kau nie kan !                                                                                                        
aku : oh ya ? boleh balik ke kelas kau tak ? jangan nak menyemak dengan body kau at sini . . 
okay . . budak tu memang berdendam giler dengan aku . . memang dia akan balas dendam dengan aku . . tapi aku tak kisah . . aku sedia hadapi semua nie . . :) 

0 ciuman diterima:

Post a Comment

Jemputan Terhormat

Copyright©Segala Coretan Ini Milik Si Gadis Comot Yang Bernama Cik Qiqi