Wednesday 27 July 2011

. facebook mobile

Assalamualaikum

malam nie ada surprise birthday party kawan baik aku . . aku ingatkan aku boleh pergi tapi tak boleh pergi sebab parents aku tak izinkan keluar malam-malam . . memang bangang geram rasanya sebab kena kongkong oleh parents macam nie . . urm . . apa yang dirancang , nampaknya aku tak merasa . . hopefully , kawan aku yang sorang lagi dapat buat surprise yang gempak malam nie and berjalan dengan lancar . .

eh , i want to share something . . hari nie baru aku active-kan diri aku dalam dunia facebook mobile . . biasanya , aku just online guna laptop . . so , kalau aku duduk at mana-mana tempat yang tak ada internet , maknanya tak ber'online' laa aku . .

then , hari nie aku ambil keputusan untuk active-kan facebook mobile . . just seringgit aje seminggu kalau tak silap aku . . so , amat murah laa kan ? anytime and anywhere aku boleh online . . dah tak perlu nak serabutkan diri dengan laptop selalu . . winkwink - happy ! nanti aku nak suruh encik redzuan pulak active-kan facebook mobile *abang tunggu kita paksa abang active-kan facebook mobile . .

SINGLE OR NOT, put this as your status and see what color people comment !

Black - I want a relationship with you
Green - I'm falling for you
Purple - I miss you
Orange - I really like you
Pink - I love you
Red - I hate you
Yellow - You're amazing
Blue - You're friendly
Grey - We need to talk more
Silver - I want your number
Rainbow - You're my everything



tolong jawab soalan tu okay ? tinggalkan jawapan at ruangan comment . . :)

0 ciuman diterima:

Post a Comment

Jemputan Terhormat

Copyright©Segala Coretan Ini Milik Si Gadis Comot Yang Bernama Cik Qiqi