Saturday 9 July 2011

. new blogger

Assalamualaikum

new blogger is here . . eh , sekejap . . aku nie blogger baru lagi ke ? urgh ! mungkin tidak sebab sebelum nie aku dah ada berpuluh-puluh blog . . tapi aku dah delete blogs tu semua . . banyak sangat gangguan luar *kononnya . . sekarang aku nak setia pada blog aku yang satu nie sebagaimana aku setia pada encik redzuan . .

aku takut nak janji yang bukan-bukan seperti tak nak create blog lagi sebab aku takut aku tak mampu tunaikan . . kang kalau aku tak tunaikan , orang kata aku nie cakap tak serupa bikin . . ye tak ? hihihi . . whatever . . nie blog aku . . so , sesuka hati aku laa nak buat apa . . aku tak kacau rumahtangga korang . . kankankan ?

blog nie aku gunakan nama sebenar aku pada url blog nie iaitu http://nursyafiqahasnan-mylittlesunshine.blogspot.com/ . . best tak nama sebenar aku ? best kan ? sweet aje nama sebenar aku nie *perasan betul aku nie . . heyhey . . aku rasa , kalau encik redzuan tahu aku create blog nie , confirm berapi kepala dia . . sebab aku tak bagitahu dia lagi tentang wujudnya blog nie . . 

0 ciuman diterima:

Post a Comment

Jemputan Terhormat

Copyright©Segala Coretan Ini Milik Si Gadis Comot Yang Bernama Cik Qiqi