Sunday 10 July 2011

. biarlah rahsia

Assalamualaikum

disini aku dengan berbesar ingin mengisytiharkan bahawa aku tidak akan memaparkan gambar real aku . . bukan kerana aku tak lawa , tak cantik tetapi kerana aku belum bersedia . . mungkin sesetengah orang dah kenal aku sejak dari blog lama aku tapi tetap tidak akan memaparkannya . .

bukan aku tidak akan memaparkan langsung . . aku akan memaparkan gambar real aku apabila aku dah bersedia . . jangan terkejut taw apabila korang semua tengok gambar real aku . . hihihi . . bersedia maksud aku ialah apabila followers aku mencapai 100 orang . .

so , kalau korang dah tak sabar nak tengok muka aku nie , naikkan followers aku okay *macamlaa ada orang nak follow kau . . hehehe . . okay laa . . jom ramai-ramai follow blog buruk aku nie . . and like fanpages aku nie . . masih berjinak-jinak dalam dunia blogger . .

0 ciuman diterima:

Post a Comment

Jemputan Terhormat

Copyright©Segala Coretan Ini Milik Si Gadis Comot Yang Bernama Cik Qiqi