Friday 22 July 2011

. kerana aku jealous

Assalamualaikum

hari nie encik redzuan balik *sumpah tak happy . . aku tak happy sebab aku sakit hati dengan dia . . motif aku sakit hati ? aku jealous . . motif aku jealous ? sebab dia berkawan dengan perempuan . . what's the hell ? ! takkan pasal tu aku nak jealous . . right ?

okay . . kalau nak katakan pasal nie jealous , memang tak masuk akal kan ? tapi bagi aku , logik kalau aku jealous . . urgh ! dia jealous boleh , aku jealous tak boleh ? adil ke kalau macam tu ? it's not fair okay ! kalau encik redzuan boleh jealous , aku pun mesti boleh jealous . . :)

aku bukan apa . . kalau aku lepak dengan lelaki , memang 'urm' laa dia . . kalau dia , okay aje kan ? siap bergambar dengan girl yang dia nak couple lagi . . kalau aku , memang tercetus perang dunia ketiga laa kan ? !
P/S : sorry kalau entry aku kali nie emo . . aku badmood sangat-sangat dengan encik redzuan . .
nota kaki untuk encik redzuan : selamat menjadi kawan dengan scha faizuman ! dia cantik , aku hodoh !

4 comments:

  1. err , kalau cik kacak pun - mesti jeles punye =='

    http://celotehsikacak.blogspot.com/2011/07/makin-dekat-makin-terbiar-belog-ni.html

    ReplyDelete
  2. @cik kacak tu laa . . dea boleh tapi kite ta boleh . . mane adil !

    ReplyDelete
  3. "Selamat berbahagia dengan si dia."

    Cik Gadis pena antar nota kaki macam kat atas sebab jeles punya pasal. Haha. Chill dik, pi hafal jadual berkala unsur, msti happy punya. Miahahaha!

    ReplyDelete
  4. @IniCikGadis winkwink - thanks cik gadis . . hohoho . . kite geng laa kan cik gadis ? main hantar nota kaki bagai nie . . what ? jadual berkala unsur ? no way ! susah . . HAHA ;D

    ReplyDelete

Jemputan Terhormat

Copyright©Segala Coretan Ini Milik Si Gadis Comot Yang Bernama Cik Qiqi