Tuesday 12 July 2011

. hari follow blogs

Assalamualaikum

semalam dalam entry nie , aku ada cakap kalau kotak followers dah muncul , aku buat satu hari untuk follow blog korang aje kan ? so , tadi masa aku skodeng blog beberapa orang blogger nie , aku nampak kotak followers dah muncul *suka sangat . . aku pun dengan rela hati nak follow blog korang sebagaimana yang aku dah janjikan . .

korang pun apa lagi kan ? tinggalkan link korang semua tu . . korang boleh tinggalkan link blog korang at link exchange , fanpages aku , shoutbox or comments at bawah nie . . okay kan ? tu pun kalau korang nak laa . . kalau tak nak , i don't care okay . . aku tak paksa hidup korang . . :)

10 comments:

  1. singgah2 sini... huhu~~~~
    sgt bahagia bila da ada kotak follower....

    ReplyDelete
  2. @Rohaizam Rosli heyhey . . thanks sebab sudi singgah sini . . a'ah . . bahagia sangat . .

    ReplyDelete
  3. anyss drop here^^ sudaa follow ^^

    ReplyDelete
  4. @chenta anyss heyhey . . thanks anyss . . nanti qiqi follow anyss . . :)

    ReplyDelete
  5. blogger slalu buat giler ilangkan followers widget tp acik dah belajar letak widget tu kat bawah entri ...

    ReplyDelete
  6. @belog|amiyo heyhey . . terlebih ikhlas dah nie . . qiqi memang ikhlas okay ;)

    ReplyDelete
  7. @Aciktu laa . . selalu hilang . . geram laa . .

    ReplyDelete
  8. Done Follow awak Cik Qiqi.. Pink!Comey =)

    ReplyDelete
  9. @AkuSiGadisBiasa heyhey . . thanks okay . . comel ke pink ? thanks ! *blushing

    ReplyDelete

Jemputan Terhormat

Copyright©Segala Coretan Ini Milik Si Gadis Comot Yang Bernama Cik Qiqi