Thursday 21 July 2011

. nasib malang

Assalamualaikum

malang betul nasib aku hari nie . . entah apa laa yang nak jadi . . nie semua berpunca daripada perangai nakal aku yang tak pernah habis nie . . hari nie tiga perkara malang yang terjadi pada diri aku . . kalau mama tahu pasal nie , memang kena pancung kepala aku . . apatah lagi kalau tahu aku buat hal teruk at sekolah . . OMG ! aku insaf !
perkara malang I : my own lappy kena rampas oleh cikgu ict sebab masa cikgu tengah mengajar , aku main games at facebook. .
perkara malang II : beg sekolah hampir jatuh ke tangan cikgu disiplin sebab ponteng kelas tambahan add math . .
perkara malang III : kehujanan semasa balik sekolah tadi . . basah kuyup bila aku sampai rumah . . sejuk !

macam mana ? terukkan perangai aku ? kelas tambahan add math pun aku ponteng . . bukan sengaja laa . . otak aku tepu nak terus belajar add math sebab sebelum kelas tambahan add math , aku dah belajar math moden . .  


0 ciuman diterima:

Post a Comment

Jemputan Terhormat

Copyright©Segala Coretan Ini Milik Si Gadis Comot Yang Bernama Cik Qiqi